Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Overallen har kommit

2014-02-04 17:04 #0 av: Fridaaaa

Skrattar Passade bra, lite stor runt bröstkorgen men gör inget :)
Denna är vid minusgrader/kall blåst och för att inte få massa snöklumpar Glad Fick hem i tunnare fleece också, för mildare grader för att inte få snöklumpar Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-04 18:30 #1 av: Ison

Snyggt! Synd att det oftast inte finns overaller med lite fräckare mönster för större hundar, hade gärna haft en sån på min fryslort!:)

Anmäl
2014-02-04 20:37 #2 av: Fridaaaa

#1 Tack Glad Ja det är synd, även större hundar vill kanske vara lite snygga/fräcka om de behöver kläder, så är synd! Roxy diggar sin Skrattar

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-04 20:54 #3 av: Cahira

Gud så söööt! Kär Passar henne tokbra! :D Färgmässigt dvs ^^ 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-02-04 20:57 #4 av: Fridaaaa

#3 Riktigt nöjd med den Skrattar Ja visst blev hon söt hihi hon verkar uppskatta den med då hon blev glad när jag skulle ta på den Tummen upp

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-04 21:20 #5 av: Cahira

Kul! Skrattar

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2014-02-04 21:49 #6 av: Fridaaaa

#5 Aaa Skrattar

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-05 10:34 #7 av: zabelle

#0 Jättefin Frida! Var hittade du den?

Zabelle   

Anmäl
2014-02-05 10:35 #8 av: Fridaaaa

#7 Facebooksida Glad

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-05 10:39 #9 av: zabelle

Tack snälla Frida! Klickade på "gå med i grupp" så kanske jag kan komma in på sidan senare i dag :)

Zabelle   

Anmäl
2014-02-05 10:40 #10 av: Fridaaaa

#9 Gör så, de är trevliga och hjälpsamma där också Glad

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-05 23:17 #11 av: Mixie

Mycket av det som såldes på facebooksidan kan handlas privat på eBay för en 4e del av priset :)

Anmäl
2014-02-06 10:06 #12 av: Fridaaaa

#11 Ja jag har sett liknande på Ebay, men bara på ebay.com, och handlar man över en viss summa där kan man råka ut för tullavgift, och det vill jag inte, samt att det är betydligt längre leveranstid, ialla fall på annat jag köpt där, har varit 2-4 veckors leverans.

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-06 20:32 #13 av: Forest

Jätte fin vart hon i overallen :) 

Jag köper ibland via ebay från Tyskland :) 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-02-06 20:33 #14 av: Fridaaaa

#13 Ja jag har kollat in där enstaka gånger Glad Hur har leveranserna varit där och storlekarna?

Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2014-02-06 23:19 #15 av: Forest

14 man måste ha koll på att de levererar utanför Tyskland, storlekarna har vart bra jag har köpt visligen bara 2 täcken, samt "tofflor till hund" där men vart helnöjd ena var till kompisens lilla hund o där hade jag lyckas bra med mäta :) Leverans har vart  7-10 dagar o det anser jag okej.  Även köpt en stor klöspelare för ca 800 kr den levererades ända till dörren för den summanSkämtar

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.