Annons:
Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 1138 ggr
[IzzAnni]
2/1/14, 8:42 PM

Sökes : Kullsyskon 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Födda 19/5 2010 New Founland, St Bernard och Beardedcollie blandras från Fjärdhundra. Skulle vara roligt att få kontakt.

Annons:
[IzzAnni]
2/1/14, 8:46 PM
#1

PS. Vet någon varför mina bilder hamnar på sniskan? Eller upp å ner? Har en iPad…

Fridaaaa
2/1/14, 9:49 PM
#2

#1 De är det i iPaden, är de på rätt håll där, så blir de på rätt håll här 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

minbebis
2/1/14, 11:42 PM
#3

Blir så på min mobil med, jag brukar trycka på Ändra, byta håll på bilden, spara sen ändra tillbaka åt rätta hållet då blir det bra :P

Pudelbus
2/3/14, 7:20 PM
#4

Men så söt! Har du flera bilder? Har en St Bernard och Beardedcollie blandras hemma 🙂

[IzzAnni]
2/3/14, 10:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hoppas den här bilden blir rättvänd. Har roterat och gjort som ni snälla har hjälpt mej med. Vad heter din st Bernard blandis?

[IzzAnni]
2/3/14, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ok, det gick inte bra. Men på FB blir det rätt.. Ska försöka igen, skam den som ger sej.

Annons:
Fridaaaa
2/3/14, 10:37 PM
#7

#5 Du kan redigera ditt inlägg upp till 1 timme efter att du skapat det, så blir det inte så många kommentarer med ev misslyckade uppläggningar av bilder, bara ett tips 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pudelbus
2/3/14, 11:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Buddy heter han, aldrig sett någon med liknande raser så var roligt att se din 🙂

[IzzAnni]
2/4/14, 6:33 PM
#9

Kul, jag såg honom på en annan bildsida. Visade på FB, alla trodde det var min Izzi. (Försökte radera…mina uppochner bilder oxå.)

minbebis
2/4/14, 8:08 PM
#10

Menade att först ändrar man så att bilden är på sned, sen sparar man och ändrar igen så att bilden är rak och tillbaka som den först var ;)

Upp till toppen
Annons: