Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Klicker, Träning & Trix

Bra trix/övningar för valp?

2014-01-15 20:53 #0 av: [NicoleOG]

Jag har en valp på snart 4 månader och skulle vara kul och lära henne lite nya övningar. tex sitt, ligg, vacker tass som hon redan kan. Vet du någon bra/rolig övning?

Anmäl
2014-01-15 20:57 #1 av: bonowme

På valpkursen fick hunden lära sig att backa. Kände att det var ganska onödigt men det behövs faktiskt ibland, det fick bla min valp att börja kampa. Glad Lärde min också att spela död när man gör en pistol med handen och låtsas skjuta.

Supersöt förresten!!!

Anmäl
2014-01-15 21:04 #2 av: [NicoleOG]

#1 Ja jag har faktiskt försökt att lära henne spela död några gånger, något hon inte är så förtjust i :)
Tack så jätte mycket!

Anmäl
2014-01-16 00:01 #3 av: Charlott_

Våran hund kan sitt, ligg, vacker tass, stanna, backa och 'gå ur teven'' hahaha Han är super duktig. Han kan bara ställa sig framför teven och glo på oss och då säger vi ''gå ur teven'' så går han! ;) haha

Anmäl
2014-01-16 17:29 #4 av: [NicoleOG]

#3 Haha jag har faktiskt aldrig hört talas om det förut:)

Anmäl
2014-01-16 17:32 #5 av: Charlott_

#3 De hittar man ju på själv. För våran ställer sig alltid framför teven och kollar på oss som för att han vill ha uppmärksamhet! Så då har vi sagt att han ska gå ur teven så nu förstår han vad det menas! :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.