Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Hund från world of staffs

2014-01-15 10:54 #0 av: redstaryena

Under tråkiga omständigheter har jag sedan en tid tillbaka tagit hand om en hund. Vet mycket lite om hennes bakgrund men har tagit reda på att hon ursprungligen kommer från World of Staffs . Undrar om någon här vet något om dom? Har försökt luska runt lite men får inget grepp om vem dom egentligen är. Någon som kunnat hjälpa mig med nån slags information eller nån som köpt hund därifrån? All info tas tacksamt emot. /Jen

Anmäl
2014-01-15 12:07 #1 av: LindaBlue

Det finns väl ett "Bullhundar i fokus" har jag för mig? Lägg ut frågan där med? Lycka till.

Anmäl
2014-01-15 13:36 #2 av: redstaryena

Tack det ska göra

Anmäl
2014-01-15 13:47 #3 av: Frida B

dom finns på facebook.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2014-01-15 16:32 #4 av: redstaryena

Jo jag har försökt få kontakt med de där men utan någon respons . Lite märkligt men tack iallafall

Anmäl
2014-01-16 03:17 #5 av: dogsncoffee

Jag vet mycket väl vem dom är, kontakta mig på meddelande =)

Anmäl
2014-01-16 09:51 #6 av: redstaryena

Oki

Anmäl