Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1142 ggr
[Jiddra]
2013-12-28 12:04

[Sökes] Bloggpartner

Hejsan! Hoppas jag sätter det här i rätt grupp.

Jag har under en längre tid varit väldigt sugen på att starta en blogg, och inbillar mig att det skulle vara roligt att dela den med någon likasinnad. Tänkte därför höra här på sajten om det är någon (eller några) som är intresserad av att starta en gemensam blogg?

Det spelar ingen roll vad du bloggar om så länge det handlar om hund. Kanske har du ett gäng gatuhundar där hemma, tävlar aktivt i Agility eller så har du kanske precis blivit hundägare för första gången? Det kan förstås vara okej att skriva om lite annat också någon gång ibland.

Det jag önskar är att du är någorlunda aktiv och att du skriver korrekt, utan en massa tecken och ikoner, detta för att det ska vara lätt och behagligt att läsa inläggen. Har man svårt för grammatik finns det fiffiga rättstavningsprogram =)

Om du är bra på att koda och göra designer så är det ett plus, det är nämligen en talang jag saknar ;)

Någon som är intresserad?

Annons:
Fridaaaa
2013-12-28 15:08
#1

Jag är intresserad beroende på vart bloggen kommer vara på för portabel ;) Har två hundar tillsammans med min sambo :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Jiddra]
2013-12-28 20:01
#2

#1 Jag hade tänkt mig blogg.se då det är den bloggportal jag är van att använda, men är öppen för förslag :)

Fridaaaa
2013-12-29 09:51
#3

#2 Ok ja den är jag också mest van vid 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: