Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

stal hund och blonderade den

2013-12-19 10:49 #0 av: Maja2

http://www.expressen.se/gt/stal-chihuahua-och-blonderade-den/

Anmäl
2013-12-19 19:48 #1 av: [VampireGirlElvira]

Hur i hela friden kan man vara så dum mot en hund genom att först själa hunden, och sen färga den och efter det skära ut chipet från nacken?

Sån j###a tur att dom åkte fast!

Anmäl
2013-12-20 10:33 #2 av: Djurälskaren87

kom ihåg det fallet, det var ju tom med i efterlyst. står inget hur dom blev påkomna, men usch vad hemskt att läsa att hon blekte hunden med färg och skar ut chipet... man får hålla hårt i sin hund när man är ute verkar det som... idioter finns..

Anmäl
2013-12-21 19:14 #3 av: [Nightcat]

Normalt tycker jag att jag är en sansad och inte en särskilt våldsam person, men när jag läser sånt här..

Anmäl
2013-12-21 19:40 #4 av: Fridaaaa

Läste det med, helt sjukt! Hur tänker de människorna alls? Inte alls verkar det som, bara på sig själva :/

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-12-21 19:45 #5 av: Maja2

Med dessa idioter i åtanke, kan jag inte låta bli att sända en tanke till alla som vågar lämna sina hundar bundna utanför affären tex

Anmäl
2013-12-21 19:48 #6 av: Fridaaaa

#5 Ja jag vågar aldrig lämna utanför, vill inte utsätta våra hundar för såna risker.

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.