Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

hund född 2011-01-04?

2013-12-09 17:48 #0 av: algolist

Letar lite kullsyskon till min blandis kille..
Jag har försökt kontakta "uppfödaren" men utan resultat, även försökt prata med tidigare ägare- även där utan resultat...

han är född den 4 januari 2011
Border collie /labbe /schäfer (förra ägarna nämnde något om vit schäfer, men jag vet inte hur vida de var vit eller vanlig)
föddes i spexeryd, jönköpings län

Någon som har eller känner någon som kanske har ett kullsyskon till min kille ? (:

Anmäl
2013-12-10 09:58 #1 av: Forest

Himla fin hund, jag hoppas du hittar syskon och lite mer info om allt du undrar över. Kan även rek att du även sätter en efterlysning på blandrashundar.ifokus om du inte gjort det redan :) 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-12-10 11:29 #2 av: Frida B

#1 Det här är blandrashundar.ifokus ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och medarbetare på Agility ifokus             
(f.d MelvinMimmiLufsen)

Anmäl
2013-12-10 12:42 #3 av: algolist

1# tack (:
jag har försökt även via facebook förut, men utan resultat,vet ju inte hur många valpar de var, han kan ju lika väl varit "ensam".
o uppfödaren svarar ju inte när ja skrivit till henne..
men hoppas på att de finns någon som man kanske kan få kontakt med (:

Anmäl
2013-12-10 22:44 #4 av: Forest

2 haha jag var inne  på hundar men då kan jag även rek att man sätter ut där då det inte är alltid folk som hittar in hit ;) 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-12-12 09:21 #5 av: Ellen89

Valdans fin hund! Har sjalv en Schafer/Border tik :) Lycka till!

Anmäl
2013-12-12 13:10 #6 av: algolist

#5 tack:)
Just schäfer och bc är de som slagit genom på min, både utseende och beteende.. ;)
Din tjejj ser ju söt ut oxå;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.