Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Äntligen har jag fått tag på en vinteroverall!

2013-12-03 20:02 #0 av: MaaariaS

Äntligen har jag fått tag på en vinteroverall till Max som passar,den är inte snygg, men funktion framför snygghet eller hur det nu var Skrattar

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Anmäl
2013-12-03 20:03 #1 av: MaaariaS

En till bild på samma fula overall Gapskrattar

Anmäl
2013-12-03 20:46 #2 av: Fridaaaa

Ändrat rubriken, tänk på att inte använda massa utropstecken Glad

Max är så charmig hihi
Du har ingen bild på honom som liten? Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-12-03 22:19 #3 av: MaaariaS

#2 Ok Tack ,tänkte inte på det Glad

Han kom till mej som omplacering i vuxen ålder.Jag har ett kort på han från förra ägaren när han är runt 1 år, men den datorn är trasig tyvärr,vill ha det kortet när han är liten tussLedsen

Anmäl
2013-12-04 16:16 #4 av: Fridaaaa

#3 Aha ok, vad synd, hade varit roligt att se honom som bebis just eftersom jag har samma korsning Lipar
Han är så himla söt!

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-12-04 17:50 #5 av: [sorbel]

Vilken korsning är det? Så söt!

Anmäl
2013-12-04 17:55 #6 av: MaaariaS

#4 Ja det är synd Glad

#5 Chinese crested powder puff/papillon