Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
- Efterlyses - Släktingar till din hund

Kullsyskon Rottweiler/Schäfer

2013-12-01 14:12 #0 av: Charlott_

Hej!

Jag letar efter Nemos kullsyskon, han är född 2009-08-14, blandning mellan rottweiler/schäfer. Vi köpte han ifrån ett par i Rävlanda.

Kan ge mer information via pm om de vore så :)

Hoppas de finns någon här på Blandras ifokus som har något kullsyskon till min Nemo :)

Anmäl
2013-12-01 15:34 #1 av: Fridaaaa

Ändrat till rätt kategori.
Lycka till!

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-12-01 16:39 #2 av: Charlott_

#1 Jaha de fanns en sån, måste ha missat den kategorin, tack :)

Anmäl
2013-12-04 22:50 #3 av: Charlott_

Putt

Anmäl
2013-12-16 23:44 #4 av: Charlott_

Putt..

Anmäl
2013-12-17 11:38 #5 av: Reise

Så fin han är! Har också en rottweiler/Schäfer blandning, men hon är född 2012.

Anmäl
2013-12-17 13:48 #6 av: Charlott_

Tack så mycket! På bilden är han ca 1 år så ingen ny bild. 

Jag älskar den rasen, dom är så fina! :)
Din är också väldigt fin av de jag ser på din bild! :D

Anmäl
2013-12-17 20:22 #7 av: Reise

Tack så mycket! :) Jo hon är fin, och en mycket bestämd dam som gärna suddar ut gränserna lite om hon hade fått ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.