Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
LÄNKTIPS

Kläder till småhundar

2013-10-31 12:33 #0 av: Zipzee

Kolla in EcoDog, miljövänliga hundkläder som tillverkas av begagnade tyger och kläder. Smart för miljön, snällt mot din plånbok! 

Anmäl
2013-10-31 13:19 #1 av: Fridaaaa

Vad smart! Tummen upp

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-11-02 03:07 #2 av: Cahira

Riktigt smart! 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2013-11-03 09:59 #3 av: Forest

Här syr jag från jackor,overaller,tröjor och mycket annat med. Jag lämna bort en gammal handvärmare (som en puff man stoppar in händerna i) av mink det vart 2 minkhalsband till hundarna, resten fick hon sy vad hon ville av. Det var farmors gamla handvärmare minken var en vild som tog deras höns och kaniner (det var under kriget då var det viktigt att ha lite egna djur pga matkrisen som var) 

Mycket bra tips jag ska kolla in hennes sida mer då jag letar smått efter overall :) Tummen upp

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.