Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
AKTIVITETER - Allmänt

Hund café undersökning

2013-10-23 16:21 #0 av: [Beak]

Funderar på att starta ett Hundcafé och behöver nu er hjälp med att svara på några frågor, över hur ett hund café ska se ut och hur det ska vara =)

Om ni har några privata frågor angående detta så är det bara att skriva ett PM till mig, Tackar ännu en gång för all hjälp vi kan få!  

https://docs.google.com/forms/d/1QdX_z38Ty0qoRuZTK5pRrYfdmyQP_1sjKy-4C7bh9c4/viewform

Anmäl
2013-10-23 17:32 #1 av: Humsi

Vilken kul idé, jag har besvarat enkäten!

Humsi/Sofia - Värd för Rallylydnad i Fokus - sporten som aktiverar både dig och din hund!

Anmäl
2013-10-23 18:09 #2 av: [Nightcat]

Underbar ide :)

Anmäl
2013-10-23 18:28 #3 av: [Beak]

Tack så hemskt mycket :)

Anmäl
2013-10-23 19:22 #4 av: Forest

bra ide tycker även jag och har svarat på frågorna i undersökningen Skrattar

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-10-23 20:07 #5 av: Josse5233

Åh, vad kul! Skrattar

Anmäl
2013-10-23 20:15 #6 av: Josse5233

Har svarat jag med Glad

Anmäl
2013-10-23 22:51 #7 av: [Beak]

Tack så hemskt mycket Allihopa! NI ÄR GULDVÄRDA!!

Anmäl
2013-10-24 00:22 #8 av: Malin653

Har också svarat :)
Kul med hundcafé och mysigt, önskar någon kunde hitta på det i vetlanda med. 
Lycka till!! :)

Anmäl
2013-10-24 09:37 #9 av: Ove-D

En rastgård i anslutning till caféet hade väl varit bra?

Hur långt har ni kommit i planeringen? Är ni flera som tänkt starta tillsammans? Har ni kollat upp regler och lagar om hygien och liknade? Det borde finnas i varje stad! Det är verkligen spännande och jag önskar LYCKA TILL!

Anmäl
2013-10-24 15:42 #10 av: [Beak]

Tack så mycket för alla tips! Än så länge är allt rätt nytt, då vi ville se hur stor responsen var! Vi har verkligen tur och tänker få igång detta låter dock det ta sin tid så vi inte rusar in i någonting =) Än så länge letar vi lokal =)

Anmäl
2013-10-24 21:44 #11 av: sundsby

underbar ide! har svarat på frågorna!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.