Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA

vaccination

2013-08-25 01:26 #0 av: blondiie

undrar på ett ungefär vad de kostar att vaccinera en ett åring som inte fått några sprutor alls samt att chippa henne?

Anmäl
2013-08-25 01:33 #1 av: Charlott_

Jag tror vetrinären har mer exakt svar på de! :)

Anmäl
2013-08-25 01:35 #2 av: blondiie

Jo men tvivla på om att dom svara denna tiden ;) Tänkte bara mer få ett ca svar ska ju ringa framöver och beställa tid då de inte är dags förren i Oktober :)

Anmäl
2013-08-25 01:36 #3 av: Charlott_

#2 Jaha okej. Finns de inga sidor man kan kolla sådant på? Är själv intresserad! :)

Anmäl
2013-08-25 01:39 #4 av: blondiie

Vet inte riktigt :o Kan ju kolla :)

Anmäl
2013-08-25 02:11 #5 av: AnneN

Priser varierar från veterinär till veterinär.

Vaccination brukar kosta ca 300-500kr

Chip-märkning ungefär samma pris tror jag.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2013-08-26 11:09 #6 av: nlinds

http://www.blastjarnan.se/priser/

Anmäl
2013-08-27 09:57 #7 av: Fialialej

Jag fick grundvaccinera min tvååring som inte fått sina sprutor ordentligt av förra ägaren. Det kostade 300 per spruta och den ska tas två gånger med några (fyra?) veckors mellanrum, så 600 spänn fick jag lägga på det.

Anmäl
2013-08-27 09:58 #8 av: Fialialej

Men ring till veterinären och fråga. De vet ju exakt vad de själva har för priser.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.