Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

Sann kärlek! (bild)

2013-08-23 20:12 #0 av: Cahira

Detta är kärlek. Hjärta

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2013-08-24 01:36 #1 av: Forest

Härlig bild det lyser verkligen kärlek Hjärta

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-08-24 01:55 #2 av: Cahira

Tack! Det värmer extra i mitt hjärta eftersom han var så rädd för folk för enbart ett halvår sen. Hjärta Nu är jag hans värld och det märks så tydligt. Jag vet nu på riktigt hur det känns med en totalt lojal hund. Kommer bli roligt att se hur han är som 3åring och 5åring. :) 

Åh justja, han var livrädd för händer med. Tror han blev både slagen och sparkad och kastad saker på samt slagen med käpp. Vägen var lång men det börjar äntligen bli roligt att ha honom. Regnbåge

Nu är händer godis och bus. Hjärta

Anmäl
2013-08-24 23:12 #3 av: Forest

2 härlig jobbat, skön busbild med. Jag erkänner med att jag faktist leker med händerna alltid gjort det och våra skulle aldrig bita hårt.

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2013-08-25 00:29 #4 av: Cahira

#3 Jag leker mycket med händerna med, puttas, brottas, greppar och har mig. Men så fort han blir för uppjagad och det gör ont så säger jag åt honom att lugna sig och vi tar en kelstund sedan börjar vi igen. :) Han är otroligt duktig och lyhörd! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.