Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDMAT

Magnussons torrfoder ?

2013-08-15 16:25 #0 av: nlinds

någon som har erfarenhet av det fodret ? Bra/dåligt ?

Anmäl
2013-08-15 16:27 #1 av: LinaK

Fungerar super på mina två, tycker det är helt okej innehåll i det och bra pris. Mina hundar är fina i päls och hull, och deras avföring är normal och de bajsar ganska så sällan och med bra konsistens (Gapskrattar) vilket de inte gjorde när de åt doggy tillexempel, då bajsade de lösare och oftare.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Anmäl
2013-08-15 16:30 #2 av: nlinds

1# jag kollade också på innehållet och tyckte också det var bra för att vara torrfoder, och bra pris dessutom Glad Gud vad bra, det känns som min stora Schäfer bajsar större högar än min chihuahua på 1,5 kilo Gapskrattar

Anmäl
2013-08-16 00:47 #3 av: [Bolten]

Tycker inte innehållet är speciellt bra, Four Friends Power är mycket bättre :)

Sajtvärd för Weightpull.ifokus.se

www.yippoandnico.blogg.se                                                     

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.