Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
ALLMÄNT

Vad kan man hitta på?

2013-06-18 14:13 #0 av: Michaela-N

Egentligen har jag haft full rulle hela veckan. Men nu idag har jag inget planerat och tänkte därför ta en vilodag. Men nu har jag jättetråkigt!

Är det någon som har tips på något kul man kan hitta på med sin vovve? Jag har noll fantasi idag…

Anmäl
2013-06-18 14:24 #1 av: League

kurragömma i skogen, bada, åka till en hundkompis :)

Anmäl
2013-06-18 21:17 #2 av: [MR hund]

gå ut i skogen och gå 

Anmäl
2013-06-18 22:42 #3 av: idaah

Om det inte är för varmt och om din hund orkar mycket så kanske du kan lära han nya trix? Glad

Anmäl
2013-06-18 22:51 #4 av: Hera

Bada

Anmäl
2013-06-19 10:46 #5 av: Forest

Nu är din dag slut men kanske kommer tips till andväning nästa gång fantasin är borta ;) Lägg ett spår, ta en gammal tröja om man inte har "gottis" att dra den efter sig och låt han spåra efter den. Lägg spåret, ta promenad och låt spåret vila, sen avslutar du med spåret. Glöm inte att ha något gottis eller leksak vid spårets slut.  

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.