Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR

min fina hund

2013-01-11 19:32 #0 av: stilo27

hej,

ville bara visa min fina hund. blandras mellan schaefer, husky och collie!

ha det fint.

Anmäl
2013-01-11 19:33 #1 av: stilo27

jo..petson var namnet ifall ni undrar!

8 år och singel:) men har en liten finsk lapphund som kompis bl.a.!

Anmäl
2013-01-11 20:35 #2 av: [Zorita]

Vilken fin färg! Riktigt söt också!

Anmäl
2013-01-11 21:12 #3 av: stilo27

Ja han är fortfarande lekfull och söt. Karamellfärgen gör också något med honom...kanske verkar snällare än en mer schaefrigare hundfärg? Han är ju lite schaefrig i sitt beteende men inte i färgen. vet inte men han e himla fin. Vilken ras är din Zorita? jag kan ju kolla i och för sig.

Anmäl
2013-01-11 21:48 #4 av: [Zorita]

Mina är spanska gatukorsningar båda två Glad Den ena har ju lite schäferfärg på ryggen men jag vet inte om jag tror att det är schäfer i honom. Kanske långhårig i så fall.

Anmäl
2013-01-12 02:16 #5 av: stilo27

vackra och bakgrunden med! Läste att du bor i Spanien. Kul!

-nu e det sent.

Hälsning från Sverige.

Anmäl
2013-01-12 09:38 #6 av: [Zorita]

Tack :D ja detta är i Spanien. Tyvärr finns detta stället inte kvar då det brann upp :/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.