Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

ALLMÄNT BETEENDE AKTIVITETER - Allmänt - Agility, Freestyle, Rallylydnad & Frisbee - Klicker, Träning & Trix - Lydnad & Bruks - Jakt, Spår & Sök - Weight pull & Drag - Utställning KURSER & INSTRUKTÖRER KLUBBINFO HUNDTRÄFFAR VETERINÄR, SJUKDOMAR & HÄLSA FÖRSÄKRINGAR HUNDMAT - Hundgodis & recept HUNDEN OCH LAGEN - Varning för oseriösa personer i hundvärlden VALPAR & AVEL HUNDFOTON & FILMKLIPP HUNDAR I MEDIA BOK- & FILMTIPS LÄNKTIPS PRESENTATION AV HUNDAR & MEDLEMMAR R.I.P HUNDAR VI MINNS GRATTIS! VECKANS FRÅGA ANNONSER - Info - Annonser - Köpes, Säljes, Bytes - Annonser - Tjänster erbjudes/sökes EFTERLYSNINGAR - Info - Efterlyses - Försvunna/Upphittade hundar - Efterlyses - Släktingar till din hund O.T. OFF-TOPIC - God morgon/middag/kväll - Dagens ros OM IFOKUS - Info från andra iFokussajter OM SAJTEN - Lekar på sajten
HUNDFOTON & FILMKLIPP

schäfer/amstaff blandning

2012-08-29 20:52 #0 av: alexz_87

hej har upptäckt att det är svårt att hitta bilder på hundar som är av schäfer/amstaff blandning så jag ber er nu att få se massa bilder av just denna blandning då jag tycker min vovve är så vacker och han är av den blandningen så är jag nyfiken på hur era ser ut :) börjar med en bild på min stiliga kille basse :)

mvh Alexandra

Anmäl
2012-08-29 20:55 #1 av: Praefatio

Oj, vilken stilig kille!

Anmäl
2012-08-30 03:48 #2 av: amehristajatack

han är ju dock inte bara de två raseran men i killen till vänster är det 50% schäfer, 25% amstaff och 25% pitbull.

Ganska lik din grabb ändå, stilig han var. :)

Anmäl
2012-08-30 13:00 #3 av: Fridaaaa

Himla snygg hund, #0

#2 Fina! :D

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2012-08-30 15:28 #4 av: alexz_87

#1 #3 tack så mycket :)

#2 ja han va riktigt lik basse, det skiljer bara på öronen och ansiktet litegrann :) mycket fin va han :)

mvh Alexandra

Anmäl
2012-08-30 17:09 #5 av: ew

Jäklar va fina dom va!

Anmäl
2013-09-22 16:05 #6 av: alwaysBFF

Mitt ex har en Hanhund av blandningen av Schäfer och Amstaff på 6 månader, du ville ha lite bilder på just denna blandras, så här har du en :)

Anmäl
2013-09-23 23:07 #7 av: redstaryena

Här har ni min blandis : Schäfer, amstaff och boxer.

Anmäl
2013-09-24 15:57 #8 av: Novelia

Gillar dom charmiga öronen på era hundar :) 

Anmäl
2014-12-19 16:57 #9 av: Minnamaries

Anmäl
2014-12-20 15:22 #10 av: Maja2

Den här fantastiskt fina hunden lärde jag känna förra sommaren, då jag efter ett akutanrop på facebook tog hand om henne 6 v, efter att hennes matte brutit foten. 

Anmäl
2015-03-15 11:53 #11 av: gewoonguido

Hey,

Great to see that picture. I got my dog dapper through a bit of a weird way and never was really sure what breeds are in there. Amstaff or pitbull is clear but the rest. I always had a bit of an idea there might be a shepperd in there aswell. Now when I saw your dog I am shocked by the similarities.

Anmäl
2015-04-13 22:14 #12 av: Ravynsfair

Bjuder på en pinfärsk bild från idag. 

Har en Schäfer/Dogo Argentino på snart 2 år med troligtvis Amstaff i sig också. 

Väldigt lik din lille kille :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.