Annons:
Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 3204 ggr
Ove-D
6/10/12, 10:13 PM

Bonnie + Rasmus = 22

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag efterlyser flera hundar som är syskon till varandra…

Modern heter Bonnie och fick en Valpar i kullen 2006" rel="noopener noreferrer" target="_blank">kull med valpar i Sävsjö i Småland 2006. Bonnie var svart med lite vitt på bröstet. De flesta valparna var svarta men någon var malinoisefärgad.En av valparna hette Billy. Jag efterlyser samtliga Valpar som Bonnie födde 2006. (se bild)

Men också Bosse (tror han kallas för Zorro nu). Han är född 2005 i Hällingsjö och har sina första år bott i Landvetter tror jag, men är osäker. Han är/var "schäfertecknad" men med mycket vitt på bröstet.

I samma kull som Bosse föddes även Betty. Hon har bott i Västra Frölunda. Men jag har tappat kontakten med ägaren då de inte svarat på de telefonnummer jag haft till dem och de har inte mitt nummer sedan jag flyttade 2007. Betty har vit strimma på bröstet och vita bakttassar.

Annons:
AnneN
6/10/12, 10:32 PM
#1

Hoppas du hittar syskonen Glad

Måste bara få vara nyfiken… vad menas med "=22" i rubriken? Skäms

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ove-D
6/12/12, 8:09 AM
#2

De har fått elva Valpar i två kullar dvs 22 Valpar totalt. Jag har koll på nio av dem som föddes 2005, men inte koll på någon i kullen 2006…

AnneN
6/12/12, 10:22 AM
#3

#2 aha, då hänger jag med.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ove-D
8/1/12, 11:47 AM
#4

Bilder på valparna 2005 finns här…

Frida B
8/1/12, 1:24 PM
#5

vet du vad det är för raser? :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Ove-D
8/1/12, 2:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Ja, jag vet vilka raser men jag tror inte det hjälper i letandet efter dem. Om de inte har en mamma som hette Bonnie så är det inte de Valpar jag söker… ;-) De är i ungefärlig storlek som en labrador (den rasen det är mest av i dem). Här finns några bilder från valpträffarna så man kan se storleken lite bättre…

Det är Bosse (Tarzan) och Betty ur kullen 2005 som jag söker samt samtliga ut kullen 2006. Jag har chipnummer till samtliga i 2005-kullen men alla uppgifter är ju inte offentliga.

På kortet är pappa Rasmus (taget i år).

Annons:
Ove-D
4/30/13, 11:03 AM
#7

*putt*

Ove-D
9/12/13, 9:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

 Här är alltså bild på Zorro som bott i Landvetter men som jag inte nu vet var han bor. Tror att förra ägaren hette Bengtsson i eftermiddag.

Ove-D
10/24/13, 8:06 AM
#9

eftermiddag ska självklart vara EFTERNAMN! 😂

Upp till toppen
Annons: