Annons:
Etikettefterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 2337 ggr
[MellMell]
2011-12-26 19:07

Kullsyskon till min hane?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en hanhund här hemma som heter Zippo. Jag tycker det skulle vara så otroligt roligt att få se hur hans kullsyskon ser ut, dock har jag inte kontakt med någon, eller vet var dom bor så nu undrar jag om det är någon här på forumet som har någon av hans syskon hemma. :)

Han är en blandning mellan Amerikansk cocker spaniel, shetland sheepdog och Polski owczarek nizinny, och är född den 10 juni 2007. Vi hämtade honom i helsingborg, av en tjej som hette cecilia har jag för mig.

Skulle vara jätteroligt att se bilder på syskonen, och speciellt på en av tikarna som var den första jag valde, men sen ångrade då jag va ute efter en hane.

Hoppas jag får någon träff! :)

MVH Emelie och Zippo

Annons:
[Forest]
2011-12-26 21:15
#1

Hoppas du hittar syskon, jag vet att har man tur o syskonen fick chipmärkningen det vill säga att vacc,chip samt besikningen innan de flytta som valp kan man om man har tur, ta bort din hunds sista nr (tror det är 4a sista nr ska tas bort) o sen söka på jbv. Sen får man se vilka/en som är född samma dag o sen snarlika raser har dom ljugit om ras får man gå lite hur de ser ut oxå :) Lycka till. PS otroligt söt hund du har :)

[MellMell]
2011-12-26 21:26
#2

Tack för tipset! Provade att söka, men hittade tyvärr ingen…:/
Får hoppas att det är någon här på forumet som har någon av syskonen eller känner någon som har en av dom ^^

[Forest]
2011-12-26 23:01
#3

Jag håller tummarna för att någon har syskon har dok inte sett denna blaning innan :)

[MellMell]
2011-12-26 23:21
#4

Tack :) Nej, hans mamma, som är blandning mellan sheltie och PON va tydligen den enda i sverige med den blandningen…så den här kullen tror jag är den enda som blev…Om jag förstod allt rätt av hon som födde upp dom :) Vet att en valp såldes till Norge, och resten flyttade inom sverige…men det är tyvärr allt jag vet :/

[zippo92]
2013-08-26 11:09
#5

Puffar upp och håller tummarna igen! :)

Fridaaaa
2013-08-26 11:47
#6

#5 Dock finns inte TS på iFokus längre, så låser tråden

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: