Annons:
Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1220 ggr
TinaH
2008-12-15 08:48

Goder morgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

Annons:
TinaH
2008-12-15 08:51
#1

Denna veckan är vecka innan julen…oj vad tiden går…

Svärmor har legat på sjukan i 2½ vecka, inte nog med det så har tantan brytigt handen när hon trillade på sjukan….

Hon har haft flimmer på förkammaren på hjärtat…
Så julen kommer att bli lite annorlund iår…

Jag kommer att få göra en heldel till julbordet…
Jansons, sill, stekt sill, köttbullar, brunkål, allt julgodis samt, baka vörtbröd och nån julkaka.

Hon brukar göra Janssons och stekta sillen. Vi brukar ha knyte. ;-) Rogers syrra gör en hel del med, men hon bor nära "mor" så hon är där mycket + ha familj.
Vi bor 2.5 mil enkel resa till henne. Hon har 10 min på fot.

 Man får göra det bästa av situationen och så får det bli som det blir :-) 

Ha en trevlig vecka! =)

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

AnneN
2008-12-15 13:10
#2

Denna vecka blir det att försöka hitta någon som kan skjutsa så vi får storhandla.

Lördag ska det bakas iaf pepparkakor och lussekatter.

Julen kommer att firas hemma hos oss i år tillsammans med sambons ena syster, kanske den andra syrran om hon hinner, så jag kommer att fixa all julmaten =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
2008-12-15 13:29
#3

Här blir det fullt hus,äldsta sonen kommer med sin tjej från norge så jag och särbon kommer ha en hel del att göra med allt bestyr….bakat har jag redan gjort det mesta, för det gillar sönerna, vi hade det i stället för att dom vill ju inte ut och ränna på lucia vakan….myyysigt värreFlört,men jag har ju hjälp så det går nog bra ändåSkrattande

[Vargnatt]
2008-12-15 14:42
#4

Vi ska kanske fira med sambons föräldrar, om de inte bestämmer sig för att skippa att ha julbord hemma och går ut och äter istället. Då stannar jag och sambon hemma hos oss och firar en liten jul tillsammans med hunden och katten bara Glad

TinaH
2008-12-15 14:49
#5

# 2

Ja du Anne…Du borde köpa dig en egen sats pepparkakas eg, så att din snällhet består under 2009Tungan ute

Jajajaaa….så mycket deg finns inte till mig - så jag har slutat och tro!

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

AnneN
2008-12-15 14:55
#6

#5 men jag är väl alltid snäll?Oskyldig

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
TinaH
2008-12-15 15:02
#7

# 6

jaja självklart, så mycket som du sover! Flört

 Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~


 

brunskar13
2008-12-15 21:15
#8

Trevlig vecka på dej själv,Jag bävar lite för julafton,Min son kommer hem,han har en Collier,en riktig friskus+humpe(min friskus)dom två hundarna ihop,brukar bli en cirkus utan like,Julgran på golvet,är inte att tänka på,det får bli en som står på bordet,och hoppas på att bordet inte välter,--men vadå?det är ju Jul och alla ska va glada,även hundarna,det är gott om plats,i värsta fall får man väl släppa upp en på övervåningen och den andra på bottenvåningen,(men bara i nödfall)Man får väl skicka i dom så mycket mat att dom blir trötta,skinka,sylta,prinskorv,kokta ägg,mm.         -GOD JUL ALLA två och fyrbenta vänner-,var rädd om er och låt julfrid råda/brunskar13

spikes
2008-12-15 21:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

8,du vill inte påstå att det är fart på en collie väl haha god jul på dig självSkrattande

V-lang
2008-12-15 23:51
#10

Här blir de en lugn jul med barnen, det är så skönt att bara njuta och ta det lugnt med dom Skrattande

Förra veckan gjorde jag lussebullar och sarah bernardh beskvier(kolla inte stavningen)

Idag har jag stått och gjort kola och knäck, ett måste annars åker man på däng av barnen..själv får jag sån halsbränna så jag nästan smäller av Obestämd Men en liten bit får man väl offra sig på Tungan ute

I morrn blir det storhandlig och det är den värsta biten, jag hatar att springa på affärer nu Skrikandes Det är ju bara en massa galna människor ute som drar och sliter i allt Rynkar på näsan

#9 jösses vad jag gillar den där bilden, han är ju bara för söt Kyss

spikes
2008-12-16 00:15
#11

10, låter mysigt lotta ungefär som här alltså….tack ja han ser ut som en ullig tomte gofy hahahaha

blackangel
2008-12-16 00:23
#12

Här blir det jul i vårt hus med syster yster hennes barn, mitt barn min sambo, mamma o pappa o alla pälsklingar:).. Har idag handlat klart julisarna o måste te o handla julmat städa njee blint så mycke av det haha maten e viktigast men e förkyld o hoppas bli bra till jul iaf… Kramar på er alla

Upp till toppen
Annons: