Annons:
Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 2608 ggr
AnneN
12/8/09, 1:20 AM

Vad har ni för raser - fortsättning

Eftersom den första tråden blev lång och tog mycket lång tid att ladda så fortsätter vi den här Glad

Länk till första tråden.

Frågan är alltså vilka raser det är i era hundar och ni får gärna lägga in en bild på hundarna också Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Annons:
Svea-
12/8/09, 1:42 AM
#1

MaaariaS

Ozzy har blivit pappa,det stämmer jättebra!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

MaaariaS
12/8/09, 2:10 AM
#2

Det var det jag trodde ,har man sett honom glömmer man det inte så lätt.Flört

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

willowpysen
12/8/09, 9:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har haft lilla Willma på prov nu och bestämt oss för att behålla henne, hon är en omplacering på 2,5år schäfer/bordercollie. Heeeelt underbar, go med barnen, lyhörd, lättlärd, lätt att ta med till jobbet och sånt, en UNDERBAR hund, jag bara älskar henne <3

"En stund i taget - här & nu"

Karizma
12/8/09, 11:18 AM
#4

3, gud så fin hon är med :)

Fridaaaa
12/9/09, 4:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Har en Sankt Berhards-tik på 2 år :) Helgosig, lätttränad hund. Hon har bara ett problem, hon släpper ENDAST in familjen in i huset och på tomten. När jag hade henne med i skolan gick det kanonbra, då kunde nästan (inte helst karlar) ta och klappa henne och så, men inte här hemma eller runt om kring tomten. Men när vi t.ex är på stan går det finfint, hon vaktar sitt revir helt enkelt, men sankt bernhard är en gårdshund i grund och botten så det är kanske inte så konstigt.

Skulle gärna vilja ha kontakt med fler sankt bernhards-ägare :) Eller ägare av stora hundraser :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tixy
12/9/09, 6:15 PM
#6

#5 Gud vad mysig! En gammal bekant till oss hade en Sankt Bernhardstik förut, hon drog deras ungar på pulka på vintern och tyckte det var jätteskoj. Himla cool tik. Glad
Förra hunden, en blandis-hane, raggade även upp en annan Sankt Bernhardstik som bodde på en gård en halvtimmes promenad bort, och hon löpte.. Blev lite krångel där, men dom fick inte chansen.

Annons:
Fridaaaa
12/9/09, 6:34 PM
#7

Okaj sankt bernhard är en härlig och mysig hund :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaW
12/9/09, 10:42 PM
#8

#5 åhhh jag som blivit så galen i sankt bernhard, har blivit som en liten framtids dröm att få ha en sån nån gång Glad men vet absolut ingenting om dom, du får gärna berätta lite om rasen om du vill! du kan gärna pm´a mig Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

LinaK
12/9/09, 11:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

En bichon havanais har jag.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Karizma
12/9/09, 11:35 PM
#10

#9 stor han har blivit kul att han fick behålla sitt ljusa i ansiktet oxå och inte mörkna :)

LinaK
12/9/09, 11:39 PM
#11

#10 Ja visst har han blivit stor? Han är ju över ett år nu Glad
Ja hans färg har inte ändrats speciellt mycket faktiskt, tycker snarare han har blivit lite ljusare vid ansiktet =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Sofie-K
12/10/09, 10:46 AM
#12

En Pitbull/Amstaff tik på 12 veckor helt underbart söt:)

[Nattramn]
5/25/15, 11:01 PM
#13

Vi har 6 hundar varav 2 blandrashundar. En hane som är en groenendael/border collie och en tik som är en shetland sheepdog/japansk spets :)

Annons:
Ravynsfair
5/27/15, 1:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Hector, Schäfer/ Dogo Argentino 😃

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: