Annons:
Etikettvarning-för-oseriösa-personer-i-hundvärlden
Läst 5763 ggr
[Ai-chan]
2011-02-25 23:25

varning om djurplågare!

Vet inte om detta är tillåtet. Men vill varna folk om att sälja djur till denna kvinna som är djurplågare. Hon flydde norge ifrån sina straff, och flydde till Sverige.  Hon söker främst efter hundar.

Läs mera om det här: http://djurpoliserna.blogg.se/2010/august/valkommen-till-min-nya-blogg.html

Tycker att det vore bra att varna folk så att det sprids och så att man kan få stopp på denna kvinna.

Vet inte om denna varning redan finns här… Men men, annars finns det en till nu.

Annons:
AnneN
2011-02-25 23:28
#1

Jätte bra att du varnar! Har läst en hel del om henne då hennes fall var som mest uppmärksammat i media.

Hoppas varningarna når så många som möjligt och att folk inte medvetet säljer till henne.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Workingdog
2011-02-25 23:35
#2

Jätte bra att du varnar! Läste om henne förut. Kände igen bilderna, usch fy vad hemskt!

Säger som Anne Hoppas att varningarna når så många som möjligt!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

 

[Ai-chan]
2011-02-25 23:38
#3

Jo, jag tänkte försöka att varna i varje djur forum allafall och kanske några till och hoppas på att inte bli anmäld som spammare. För att jag orkar inte skriva om texten till så många sajter som det finns.

Fridaaaa
2011-02-25 23:39
#4

Har läst om henne innan, bra att du varnar!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Forest]
2011-02-25 23:58
#5

Bra varnig

Tallullah
2011-05-12 21:18
#6

Jag kommer från Norge…och bor i Värmland,och har hundar,men heter dock inte Aud Stokman…

Men jag har varit i kontakt med Aud Stokman i førbindelse med at jag hadde en hund som jag annonserade till salu på Blocket. Hon ringde å ville køpa denna hunden och hon var SÅÅÅ trevlig i telefon….Men jag anade uråd och ringde en vänn till mig som har kennel i Norge och känner till denna damen och  jag fick då veta at det var denna Aud Stokman som ville køpa min hund! Jag ringde henne direkt,och berättade vad jag fått veta,och hon nekade inte,men frågade mig om jag var interesserad att høra hennes versjon av detta,men jag svarede då att jag inte var interesserad eftersom jag aldrig ville sälja hunden till henne. Då slängde hon på luren.

 Men några ord till er alla: Även om man är en norsk kvinna som bor i Värmland och har hundar,hoppas jag ni vet att inte alla är som Aud Stokman?

Annons:
AnneN
2011-05-12 22:10
#7

#6 Vad bra att du kollade upp innan du bestämde dig för att sälja eller inte! *tummen upp för det*

Självklart så tror man ju inte att alla norska kvinnor i området är Aud, fast jag tror många kollar upp lite extra noga för att vara säkra, speciellt som dessa oseriösa personer har en förmåga att byta namn lite då och då.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tallullah
2011-05-12 23:06
#8

#7 Tack før trevliga ord:) Ja,jag vet såna människor opererar under falskt namn ibland…och derfør får jag lite ångest før att nån ska mistänka att jag är en sån…och det ÄR jag inte. Man blir lite paranoid ju…

Djuren har alltid varit det bästa i mitt liv…ochså barnen forstås…

[Rocky70]
2011-05-12 23:40
#9

Det senaste jag vet är att hon bor här i Jämtland nu.Skaffade en hund ganska direkt men den blev stulen rätt snabbtOskyldig

Fridaaaa
2011-05-13 09:53
#10

#9 Någon som ville rädda hunden ifrån henne antagligen, rätt åt henne.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sokka
2011-05-14 23:48
#11

Här kan man skriva på den internationella listan mot henne!!

http://www.thepetitionsite.com/1/-stop-an-evil-woman-who-kills-dogs-even-puppies-in-sweden/

AnneN
2016-06-09 02:27
#12

**NYHET!

**AUD STOKMAN HAR AVLIDIT I MARS 2016!

**https://dognews.se/2016/04/14/aud-stockman-avliden-16-mars-2016/
**

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Agafia
2016-06-09 13:08
#13

Karma….

Annons:
AnneN
2016-06-09 16:09
#14

Ja det är ju iallafall en djurplågare mindre i världen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: